امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۱/۰۲- ۱۳:۲۳ - مشاهده: ۱۷۰

بیانیه سفارت ج.ا.ایران در ویتنام در محکومیت اسلام هراسی

.

باسمه تعالی

بیانیه سفارت ج.ا.ایران در ویتنام در محکومیت اسلام هراسی

 

با تأسف عمیق در سال های اخیر و با توطئه جریان‌های صهیونیستی و استکباری اقدامات شنیعانه ای همچون آتش زدن قرآن، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، اعتقادات و ارزش‌های مذهبی یک و نیم میلیارد انسان در جهان غرب صورت گرفته که به بهانه آزادی بیان توجیه شده و حتی تحت حمایت برخی سیاستمداران و کشورهای غربی قرار گرفته است!.

برای مقابله با این جریان ضد دینی، به ابتکار کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، 15 مارس به عنوان روز جهانی مقابله با اسلام هراسی در سازمان ملل متحد ثبت و نامگذاری شد. امید است این اقدام با هم افزایی کشورهای مستقل موجب مسئولیت پذیری بیشتر دولت ها برای ممانعت و حمایت از چنین اقدامات ضد انسانی شوند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ویتنام، ضمن ابراز نگرانی عمیق از تداوم اقدامات خشونت‌آمیز، افراطی و تروریستی به ویژه به نام دین، توهین به مقدسات دینی و اسلام هراسی به بهانه آزادی بیان را محکوم کرده و از جامعه بین المللی و کشورهای مستقل درخواست دارد نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و علاوه بر روشنگری و افزایش شناخت، در چارچوب مسئولیت بین المللی خود مانع از چنین اقدامات شنیع و ضد انسانی شوند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما