امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۷/۰۹- ۱۷:۱۳

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل محترم جنبش مقاومت اسلامی -حزب‌الله- لبنان

.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل محترم جنبش مقاومت اسلامی -حزب‌الله- لبنان

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی با نهایت تألم و انزجار، اقدام تروریستی رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی که منجر به شهادت جناب آقای سیدحسن نصرالله، دبیرکل محترم جنبش مقاومت اسلامی - حزب‌الله - لبنان گردید، را محکوم می‌نماید.

این اقدام بزدلانه و تروریستی بار دیگر ماهیت غیرقانونی و ضدانسانی رژیم صهیونیستی را که همچنان به اعمال خشونت و تجاوز علیه مردم بی‌گناه منطقه ادامه می‌دهد، به جهانیان نشان می‌دهد. شهادت این رهبر بزرگ و والامقام که عمر خود را در راه دفاع از میهن و مبارزه با ظلم و ستم سپری نمود، همچنان برای همه آزادی‌خواهان جهان منبع الهام و انگیزه خواهد بود. این جنایت وحشیانه که با هدف شکستن اراده مقاومت و خاموش کردن صدای حق‌طلبانه ملت‌های مظلوم منطقه صورت گرفت، نه‌تنها به اهداف شوم دشمن نخواهد رسید، بلکه شعله‌های خشم و مقاومت را در دل آزادگان جهان بیش از پیش برافروخته خواهد کرد.

سید حسن نصرالله، به عنوان رهبر پرافتخار مقاومت لبنان، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با اشغال و تجاوز ایستادگی کرد و با ایمان به خداوند متعال و تکیه بر مردم مقاوم لبنان، رژیم اشغالگر قدس را به عقب‌نشینی واداشت. شهادت او، همانند دیگر رهبران شهید مقاومت، نه پایانی برای این راه مقدس، بلکه آغازگر فصلی نوین در جهاد و پایداری امت اسلامی خواهد بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده شهید سید حسن نصرالله، ملت مقاوم لبنان، اعضای جنبش حزب‌الله و تمامی‌کسانی که در راه عدالت، آزادی و کرامت انسانی در برابر ظلم و استکبار ایستادگی می‌کنند، ابراز می‌دارد. ما همبستگی خود را با ملت لبنان و مقاومت دلیرانه آن‌ها در برابر تجاوز و اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام می‌نماییم.

هانوی ویتنام

09/07/1403 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما